Glow in the dark volleybaltoernooi

• Dit evenement is voorbij.

Glow in the dark volleybaltoernooi

1 december 2022 @ 19:00 - 21:30

Lieve leden,

De gezelligste wintermaand staat weer voor de deur. December zit vol met lekkere feestjes, borrels en met fantastisch eten natuurlijk. Om een beetje aan onze gezondheid te denken, moeten we al die calorieën compenseren met sportiviteit. Daarom hebben wij voor jullie een Glow-in-the-dark Volleybal Toernooi georganiseerd!

Nog een belangrijke mededeling: deze activiteit is nog onder voorbehoud. We wachten nog op akkoord van de HAN om een lokaal tot onze beschikking te hebben. Aanmelden kan wel al! Je hoeft nu nog niets te betalen, dit gebeurt in de bevestigingsmail.

Aanmelden: Kan via de link in de mail tot 28 november 12:00
Afmelden: Kan tot 28 november 12:00 door een mail te sturen naar activiteiten.svaventum@gmail.com, voor regels omtrent aan/afmelden verwijzen we je graag door naar onze site

Kijk voor verdere info in de mail!

Sportieve groetjes,
De activiteitencommissie der S.V. Aventum