Secretaris

Hey! Ik ben Dyonne, 2e jaars BMH student en komend jaar de secretaris van S.V. Aventum.
Als secretaris ben ik verantwoordelijk voor onder andere het ledenbestand, de nieuwsbrief en het mailcontact. Ik zal dan ook mijn best gaan doen om de stijgende lijn van het aantal leden voort te zetten aankomend jaar. Dit is een taak die ik met veel plezier zal gaan vervullen binnen S.V. Aventum.
In mijn vrije tijd vind ik het erg leuk om te voetballen in het prachtige Nijmegen. Daarnaast ben ik altijd voor gezelligheid, waardoor ik dus ook regelmatig in de kroeg of op het terras te vinden ben.
Mocht je mij of een van de andere bestuursleden zien, spreek ons gerust aan! Wij zijn regelmatig te vinden in de studentenkamer en zijn altijd in voor een gezellig praatje!