Masterclass met Diederik Gommers

• Dit evenement is voorbij.

Masterclass met Diederik Gommers

25 februari 2021 @ 19:30 - 20:30

Beste leden Aventum, studenten (niet leden) en docenten BMH,

Na de activiteit “BMH-studenten tegen corona” is de activiteitencommissie van S.V. Aventum aan de slag gegaan met het bedenken van de volgende educatieve activiteit.

“Masterclass met Diederik Gommers”

Ondanks zijn drukke planning heeft Diederik Gommers zich beschikbaar gesteld voor het geven van een interview!
Zijn naam komt jullie natuurlijk bekend voor, want mede dankzij de corona crisis is Diederik Gommers veel te zien geweest op tv en in de sociale media.
Hij is intensivist bij het academisch ziekenhuis Erasmus MC te Rotterdam en daarnaast voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care. Met deze achtergrond heeft Diederik natuurlijk veel te maken gehad met COVID-19 en alle ontwikkelingen daaromheen.

Aanmelden kan vanaf donderdag 11 februari 2021 / 12:00 uur. De inschrijving sluit op dinsdag 23 februari 12:00 uur. Afmelden kan tot woensdag 24 februari 2021 / 12:00 uur door een mail te sturen naar activiteitencommissie@svaventum.nl.

Voor leden van Aventum is de activiteit gratis.
Niet-leden van S.V. Aventum betalen €2,-

Voor deze activiteit is 1 kwaliteitspunt te verkrijgen.

Hopelijk zijn jullie net zo enthousiast als wij en melden jullie je massaal aan!

Wij zien jullie graag tegemoet op deze leerzame avond.

Datum:
25 februari 2021