Hollaaa,

Daar ben ik weer, want zo makkelijk komen jullie niet van me af.
Voor iedereen die me nog niet kent: Ik ben Leonie, derde jaars student en dit jaar ben ik de secretaris in het (alweer!) achtste bestuur van S.V. Aventum.

Als secretaris ben ik onder andere verantwoordelijk voor het mail contact, het ledenbestand en de maandelijkse nieuwsbrief. Ik vorm een brug tussen de leden en het bestuur.

In mijn vrije tijd ga ik dansend door het leven, zowel in de kroeg als in de dansstudio. Daarnaast is mijn grootste hobby om al mijn geld uit te geven aan etentjes of alcoholische versnaperingen in de stad, dat mijn kamer aan de Grote Markt ligt helpt bij mijn uitgave patroon natuurlijk ook niet mee.
Ik ben altijd in voor een praatje, dus mocht je iets kwijt willen, je gekste stap avonturen willen delen of een vreugde dansje willen doen, kom vooral naar me toe!

Ik kijk er ontzettend naar uit om, samen met jullie, er een knallend jaar van te maken!

Liefs en hopelijk tot snel,
Leonie