Lustrum

23 april 2015

6 fantastische BMH studenten hebben het initiatief genomen om speciaal voor de BMH een studievereniging op te richten. Vandaag is het zover: S.V. Aventum is officieel opgericht! Het begin van vele mooie jaren die zullen volgen.

23 april 2020

Aventum is gegroeid, zowel in aantal leden als in bekendheid. Niemand komt meer om deze geweldige studievereniging heen. Hoor je Aventum? Dan denk je aan gezelligheid. Vandaag is de dag dat Aventum alweer 5 jaar bestaat. Dit laten wij natuurlijk niet zomaar aan ons voorbijgaan. Wij zullen deze hele week vullen met de leukste sociale activiteiten en feesten en de meest leerzame lezingen/cursussen. Uiteraard hebben wij speciaal voor de verjaardag op donderdag 23 april al iets adembenemend moois op de planning staan waar je groene Aventumhart sneller van zal gaan kloppen.

Dit alles zal worden georganiseerd door de fantastische lustrumcommissie. Zij zullen zorgen dat er voor iedereen wat leuks te doen is en dat het vijfjarig bestaan van de vereniging goed gevierd zal worden!

Blokkeer 20 tot en met 24 april 2020 alvast in je agenda, want hier wil je bij zijn!