Hoi iedereen!

Ik ben Marieke, 2e jaars student en dit jaar zal ik de functie penningmeester gaan vervullen bij S.V. Aventum. Dit houdt in dat ik verantwoordelijk ben voor alle inkomsten en uitgaven van de vereniging, ik ben in beheer van de rekening, ik maak de begroting en ik zorg ervoor dat de kascommissie mij een aantal keer per jaar controleert.

In mijn vrije tijd sta ik regelmatig achter de bar, ik vind het leuk om gitaar te spelen en leuke dingen te doen zoals lekker samen eten met vrienden of een drankje te doen.

Als je eens zin hebt om een praatje te maken, spreek mij of de andere bestuursleden zeker aan! Ik heb ontzettend veel zin om er met het VIIe bestuur een mooi jaar van te maken en hopelijk wordt iedereen net zo enthousiast over Aventum als dat ik ben!

Liefs Marieke