Commissaris Intern

Hoihoi!

Mijn naam is Jill Reijnders, 2e jaars BMH student en ik ben dit jaar Commissaris Interne Betrekkingen van S.V. Aventum.

Na een jaartje feestcommissie ben ik super enthousiast geworden over Aventum.

Het bestuur lijkt mij dan ook een mooie uitdaging. Ik ben dit jaar verantwoordelijk voor het functioneren van de 8 commissies. Ik houd me druk bezig met het overzicht houden waar iedere commissie mee bezig is en het begeleiden bij de organisatie van leuke borrels, activiteiten etc.

Ik ben altijd wel in voor gezelligheid of een drankje. Spreek mij vooral aan wanneer je me een vraag wil stellen of als je even gezellig wil kletsen!

Ik ben super enthousiast om er dit jaar een geweldig jaar van te maken samen met mijn commissieleden en de andere bestuursleden. Ik hoop dat ik nog meer groene hartjes mag laten kloppen net zoals Aventum bij mij heeft gedaan!

Veel liefs en tot snel!

Jill