Commissaris Extern

Hallo!

Ik ben Eline van Leiden, tweede jaars student en dit jaar mag ik de mooie bestuursfunctie als Commissaris Externe Betrekkingen op mij nemen in het VIIIe bestuur van S.V. Aventum!
Als extern ben ik verantwoordelijk voor al het contact buiten de vereniging. Ik houd me met name bezig met het onderhouden en werven van sponsoren. Daarnaast verzorg ik samen met de promotiecommissie alle promotie rondom de vereniging.
Ik spendeer mijn vrije tijd graag met allemaal lieve mensen om me heen en maak het dan ook vaak een uurtje later dan mijn bedoeling was. In Eindhoven ben ik soms werkend in een bloemenwinkel te vinden, of feestend tijdens carnaval. Sporten doe ik heel graag en ik probeer soms wat op een gitaar te leren pingelen na een leuk concert.
Ik heb onwijs veel zin in dit jaar en zie jullie snel!

Eline