Over Lustrum

23 april 2015

6 fantastische BMH studenten hebben het initiatief genomen om speciaal voor de BMH een studievereniging op te richten. Vandaag is het zover: S.V. Aventum is officieel opgericht! Het begin van vele mooie jaren die zullen volgen.

23 april 2020

Aventum is gegroeid, zowel in aantal leden als in bekendheid. Niemand komt meer om deze geweldige studievereniging heen. Hoor je Aventum? Dan denk je aan gezelligheid.

Eens in de 5 jaar mogen wij dit met alle leden vieren tijdens de lustrumweek. Deze week wordt georganiseerd door de lustrumcommissie en in 2020 zou deze week verzorgd worden door 6 kundige dames. Helaas gooide onze grote vriend het coronavirus roet in het eten en moest het lustrum worden verschoven. In 2021 werd het lustrum daarom georganiseerd door 5 dames en 2 heren die een super leuke week vol gezellige en educatieve activiteiten hadden neergezet.

In 2025 zal het 2e lustrum plaatsvinden en zullen we met z’n allen proosten op weer 5 mooie jaren van onze vereniging.