Commissaris Intern

Hey iedereen!

Mijn naam is Gies Boerman , 3e jaars BMH-student en dit jaar zal ik de functie Commissaris Interne Betrekkingen gaan vervullen binnen S.V. Aventum.
Na een jaartje activiteitencommissie en introductiecommissie ben ik super enthousiast geworden over Aventum. Het bestuur lijkt mij dan ook een mooie uitdaging. Ik ben dit jaar verantwoordelijk voor het functioneren van de 8 commissies. Ik houd me druk bezig met het overzicht houden waar iedere commissie mee bezig is en het begeleiden bij de organisatie van leuke borrels, activiteiten etc.
In mijn vrije tijd probeer ik wel is een bal raak te gooien met korfbal, spreek ik graag met vrienden af en hou ik van een dansje in de stad. Als je eens zin hebt om een praatje te maken, spreek mij of de andere bestuursleden zeker aan!

Hopelijk tot snel!
Gies