Poollympics

• Dit evenement is voorbij.

Poollympics

23 maart 2022 @ 19:00 - 21:00

Lieve leden,

De olympische spelen zijn alweer een tijdje voorbij, maar wij zetten het nog even voort met de RAG-weekse ”Poollympics”. Om de competitie erin te houden organiseren wij een toernooi waarin je het in tweetallen opneemt voor die felbegeerde gouden plak. Je kunt je alleen opgeven of alvast je duo maatje doorgeven via het aanmeldformulier (als je je alleen opgeeft wordt je door ons in een duo geplaatst). Dit toernooi wordt georganiseerd in een poolcafé op 23 maart van 19.00 tot 21.00 uur, hierna mogen de overwinningen in het café gevierd worden. Zorg dat je bij het aanmelden gelijk het betaalverzoek betaald.
Er gaat een groot deel van de inschrijfkosten naar de RAG-week. De RAG-week is een jaarlijks terugkerende week waarin studenten zich inzetten voor het goede doel. In 2022 steunen wij Stichting Straatmensen en de Jerome Damey Foundation.
Aanmelden kan via de link in je mail (check ook je spam!) tot 17 maart 21.00. Afmelden kan tot 18 maart 12.00.
Let op! Je inschrijving is pas compleet als je het betaalverzoek betaald hebt.

Wij leggen de ballen en keu’s klaar en dan hopen wij dat jullie er net zo veel zin in hebben als wij. Wij zien jullie daar op woensdag 23 maart!

Met vriendelijke groet,
De activiteitencommissie