Algemene Ledenvergadering (ALV)

• Dit evenement is voorbij.

Algemene Ledenvergadering (ALV)

29 september 2021 @ 19:00 - 21:00

Geachte leden,
Op 29 september 2021 om 19:00 uur zal de eerste Algemene Leden Vergadering van jaar 2021-2022 plaatsvinden.
Tijdens de Algemene Ledenvergadering (ALV) wordt door het VIe bestuur teruggekeken op het afgelopen jaar van Aventum. Ook wordt op deze ALV gestemd over het VIIe kandidaatsbestuur. Zij zullen op hun beurt vooruit kijken naar komend jaar en hun beleid aan jullie presenteren.
Op de ALV worden veel belangrijke beslissingen genomen waar je als lid je stem over mag uitbrengen en is er de mogelijkheid om vragen te stellen aan het bestuur. Nu de corona beperkingen weer langzaam aan het verdwijnen zijn gaat de ALV fysiek door. Wij zijn enorm blij om weer een fysieke ALV te kunnen organiseren na dit een aantal keer online te hebben moeten doen.
Wel vragen wij je aan te melden als je aanwezig wilt zijn tijdens de ALV, dit kan via deze link.
Als lid van de vereniging wordt er van je verwacht dat je aanwezig bent tijdens een ALV, mocht je nu toch niet kunnen dan zien wij graag een afmelding via de mail naar bestuur@svaventum.nl. De ALV is toegankelijk voor uitsluitend leden van Aventum.
De inloop van de ALV start om 18:30 uur, de ALV start om 19:00 uur.
We hopen jullie allemaal in groten getale te zien.
Lieve groeten,
Het VIe bestuur der S.V. Aventum