Commissaris Extern

Hallo,

Ik ben Stijn en ben dit jaar verantwoordelijk voor de externe zaken van SV Aventum. Dit houdt in dat ik me bezig houd met alles buiten de vereniging zoals sponsoren en de merchandise. Ik ga dit jaar ook mijn focus leggen op extra sponsoren en nieuwe merchandise. Over dat laatste binnenkort al meer!

In mijn vrije tijd vind ik het leuk om gezellig met vrienden af te spreken. Ik ga dan graag naar een kroeg of andere activiteiten doen. Stil zitten is niks voor mij. Naast een groen hart voor Aventum heb ik ook een blauw hart! Dit is omdat ik teamleider bij de AH ben en daar steek ik veel tijd in.

Als laatste kleur is mijn hart geel en zwart. Dit is natuurlijk van het mooie Vitesse waar ik regelmatig te vinden ben.

Ik ben ook regelmatig te vinden in de stuka, dan ben je altijd welkom voor een leuk praatje!!