Commissaris Intern

Hee hoi,

Mijn naam is Leonie van Duijn, 2e jaars BMH student en dit jaar zal ik de functie Commissaris Interne Betrekkingen gaan vervullen binnen S.V. Aventum.

Als Commissaris Interne Betrekkingen ben ik verantwoordelijk voor het goed functioneren van de commissies binnen S.V. Aventum. Ik houd mij bezig met de commissiesollicitaties, evaluaties en ik ben het eerste aanspreekpunt voor de (actieve) leden, dus ook voor jou!

Vorig jaar ben ik Aventum ingerold door mijn plekje in de Feestcommissie, dit heb ik altijd met veel plezier gedaan (ja, zelfs de online borrels waren voor ons een succes). Mede hierdoor is mijn hart meer groen dan rood gekleurd, waardoor het bestuur me een leuke uitdaging leek!
In mijn vrije tijd ga ik al dansend de dag door (zowel in de kroeg als in de dansstudio), daarnaast ga ik graag met vriendinnen een hapje eten of naar het terras.
Ik ben altijd in voor een drankje en gezelligheid, spreek me dus vooral ook aan voor vragen of een leuk praatje!

Ik heb er ontzettend veel zin in om er met jullie een onvergetelijk jaar van te maken! Hopelijk sluiten jullie Aventum net zo in je hart als ik dat heb gedaan!

Liefs en hopelijk tot snel,
Leonie