Promotiecommissie

Promotiecommissie 2023/2024

Hoihoi!
Wij zijn Annick, Elise, Eline en Marilyn en zijn de promotiecommissie dit jaar!

Wij houden met z’n 4tjes alle social media en website van Aventum bij en spelen daarnaast ook een rol in het ontwerpen van de merchandise :) Zo zorgen wij er bijvoorbeeld voor dat de website er goed uit ziet, er belangrijke en interessante informatie gedeeld wordt voor de leden en dat het laatste nieuws up to date blijft. Alle posts en stories op insta en Facebook worden door ons gemaakt, en samen met onze Commissaris Extern bedenken wij de merchandise.
Ook zorgen wij dat er bij alle activiteiten en borrels foto’s worden gemaakt!

Zoals je kunt zien hebben we enorm veel creativiteit in petto, en daar zullen jullie nog wel het een en ander van zien!
Mocht je zelf nog leuke ideeën/toevoegingen hebben, stuur dan een mailtje naar promotiecommissie.svaventum@gmail.com of stuur een appje naar een van de commissieleden.

Veel liefs,

de Promotiecommissie

Annick Ensink
Elise Mellema
Eline van Leiden
Marilyn van Eunen

Promotiecommissie 2022/2023

Heyy hallo!!

Wij zijn Dyonne, Marieke, Jasmine en Luuk en samen vormen wij de Promotiecommissie!!?

Wij zijn verantwoordelijk voor de social media, website en merchandise. Zo zorgen wij er bijvoorbeeld voor dat de website er top uitziet en dat het laatste nieuws up to date blijft. Alle posts op insta en Facebook worden door ons gemaakt.
Ook zorgen wij dat er bij alle activiteiten en borrels foto’s worden gemaakt! ?

Ben jij benieuwd naar de BMH of naar Aventum, neem dan vooral een kijkje op onze socials!

Veel liefs, de Promotiecommissie?

Marieke Maessen
Dyonne de Vlam