Commissaris Intern

Hey!

Ik ben Julie Apostolatos, tweedejaars BMH student en aankomend jaar Commissaris Intern van Aventum.

In mijn 21 jaar op deze aardbol heb ik aardig wat people en plan skills opgebouwd. Deze ga hard nodig hebben om de 8 commissies die ik onder mij heb goed te kunnen begeleiden in het verzorgen van leuke activiteiten, feesten, een reis, lustrum en ga zo maar door. Iets heel typisch aan mij is dat ik nooit volledig stil kan zitten dus altijd met mijn handen zit te frunniken tijdens bijvoorbeeld vergaderingen. Daarnaast hoor je mij altijd overal zingen als ik bezig ben, dus kom je naar een inloopuur, kun je daarvan komen “genieten”.

Ik ben erg enthousiast om er een top jaar van te maken en weet ook zeker dat ik dit met behulp van mijn mede-bestuursleden en commissieleden ga waar maken.

Veel liefs