Hey allemaal!

Mijn naam is Jordi, beter bekend als kleine Jordi, en ik ben tweedejaars BMH student. Dit jaar neem ik de functie van penningmeester op me binnen het VIIIe bestuur der S.V. Aventum. Dit houdt in dat ik verantwoordelijk ben voor alle inkomsten en uitgaven van de vereniging. Daarnaast maak ik de begroting, ben ik in beheer van de rekening en zorg ik ervoor dat mijn boekhouding een paar keer per jaar gecontroleerd wordt door de kascommissie.

In mijn vrije tijd doe ik aan hardlopen en ben ik vaak achter de piano te vinden. Ook ben ik zeker niet vies van een gezellig avondje stappen met vrienden.

Ik ben vaak te vinden in de stuka, dus mocht je zin hebben in een praatje of vragen hebben, kom dan gerust even langs.

We gaan er met z’n allen een topjaar van maken!

Groetjes en tot ziens,
Jordi