Alumnicommissie

Alumnicommissie 2023/2024

Hoi allemaal!

Wij zijn Marieke, Gies en Jurriaan en wij vormen dit jaar de alumnicommissie!

Na de ontzettend leuke activiteit van afgelopen jaar zijn we dit jaar weer erg enthousiast om de activiteit van dit jaar wederom tot een groot succes te maken.

Als commissie zorgen wij ervoor dat we de trouwe afgestudeerde Aventum leden betrokken houden bij de vereniging door het organiseren van een sociale activiteit.

We zijn al druk bezig met het organiseren van de activiteit en de datum staat al vast op 11 april 2024. We hopen zo veel mogelijk alumni-leden te zien! Hou je mail in de gaten de komende weken voor verdere info over de activiteit.

Afgestudeerde studenten zijn automatisch alumni-lid. Mocht dit toch niet het geval zijn en wil je wel alumni-lid zijn? Stuur dan een mailtje naar alumni.svaventum@gmail.com

Liefs,

de Alumnicommissie

Gies Boerman
Marieke Maessen
Jurriaan Zwart

Alumnicommissie 2022/2023

Hallo allemaal!

Wij zijn Marieke, Max en Jurriaan.
Samen hebben wij dit jaar de taak gekregen om de Alumnicommissie weer tot een succes te maken.

Wij zorgen ervoor dat de vereniging nog in verbinding blijft staan met onze afgestudeerde trouwe Aventum leden. Dit doen we door een sociale activiteit of meerdere speciaal voor deze leden te organiseren. Door onze verbinding zorgen we er ook voor dat de rijke ervaringen van de alumni leden gedeeld kunnen worden met de huidige studenten. Misschien zien jullie er binnenkort wel weer eentje verschijnen!

Na introductie van ons nieuwe aanmeldsysteem voor de alumni zijn jullie natuurlijk allemaal lid. Mocht dit toch niet gelukt zijn en wil je hier deel van uitmaken? Dan kan je zonder kosten lid worden via onze site. Mocht je nog leuke ideeën of suggesties hebben? Mail dan naar alumni.commissie@svaventum.nl, maar binnenkort komt er een mail dus check je inbox goed!

Groetjes van de Alumnicommissie ?

Max de Gans
Jurriaan Zwart
Marieke Maessen

Alumnicommissie 2021/2022

Hallo allemaal!

Wij zijn Amber (vierdejaars), Thom (vierdejaars) en Thijs (vierdejaars) en wij maken dit jaar deel uit van de alumnicommissie!

Wij zijn als Alumnicommissie druk bezig met het contact tussen de vereniging en onze alumnileden (afgestudeerde BMH’ers). Wij organiseren als commissie sociale activiteiten voor de alumnileden waarbij onze oud-studenten ervaringen kunnen delen en bij kunnen praten.

Ben jij Alumnus en nog geen lid van Aventum? Je kan zonder kosten lid worden via onze site www.svaventum.nl. Zo blijf jij op de hoogte van wat de vereniging allemaal organiseert, en word jij uitgenodigd voor de Alumniactiviteiten.
Wil je meer weten over de commissie, heb je een leuk voorstel als activiteit of heb je andere vragen, schroom niet en stuur een mail naar alumnicommissie@svaventum.nl

Groetjes,
De Alumnicommissie?

• Thijs van Zonneveld
  • Amber Koning
  • Thom van der Heijden

Alumnicommissie 2020/2021

Hallo Allemaal!

Wij zijn Imke (vierdejaars), Esther (vierdejaars), Ruth (derdejaars) en Emmy (derdejaars), samen vormen wij de Alumnicommissie.

Een alumnus (meervoud alumni) is een afgestudeerde, oud-student(e) van een universiteit of hogeschool. Onze focus als Alumnicommissie ligt dus bij de afgestudeerde BMH’ers. Als nieuw beroep dat nog volop in ontwikkeling is kunnen wij als BMH’ers veel van elkaar leren. De alumnicommissie organiseert sociale activiteiten voor de alumnileden waarop oud-studenten met elkaar kunnen bijpraten en wij een kort lijntje houden met het werkveld.

Ben jij een Alumnus en nog geen Alumnilid van Aventum? Als Alumnus kan je zonder contributiekosten lid van Aventum worden. Zo blijf jij op de hoogte van alle activiteiten die door Aventum worden georganiseerd en word jij uitgenodigd voor de Alumniactiviteiten. Schrijf je dus snel in als alumnilid door een mail te sturen naar bestuur@svaventum.nl met de mededeling dat jij lid wil worden!

Veel liefs,
De Alumnicommissie ?

Alumnicommissie 2019/2020

Hallo Allemaal!

Wij zijn Ruth (derdejaars), Jean (derdejaars) en Merel (vierdejaars) en samen vormen wij de Alumnicommissie.

Een alumnus (meervoud alumni) is een afgestudeerde, oud-student(e) van een universiteit of hogeschool. Onze focus als Alumnicommissie ligt dus vooral bij de afgestudeerde BMH’ers. Als nieuw beroep dat nog volop in ontwikkeling is kunnen wij als BMH’ers veel van elkaar leren. De alumnicommissie organiseert sociale activiteiten voor de alumnileden waarop oud-studenten met elkaar kunnen bijpraten en wij een kort lijntje houden met het werkveld.

Ben jij een Alumnus en nog geen Alumnilid van Aventum? Als Alumnus kan je zonder contributiekosten een lid van Aventum worden. Zo blijf jij (geheel vrijblijvend) op de hoogte van alle activiteiten die door Aventum worden georganiseerd en wordt jij uitgenodigd voor de Alumniactiviteiten. Schrijf je dus snel in als alumnilid door een mail te sturen naar bestuur@svaventum.nl met de mededeling dat jij lid wil worden!

Wil je meer weten over de commissie, heb je een leuk voorstel als activiteit of heb je andere vragen, schroom niet en stuur een mail naar alumni.svaventum@gmail.com .

Veel liefs,
de Alumnicommissie