Introductiecommissie

Introductiecommissie 2023/2024

Lieve leden en toekomstige leden,

Wij, Bo, Esmee, Ole, Melissa, Marilyn, Marit, Saffira & Nicky, vormen dit jaar de leukste commissie van het jaar. Namelijk de introcommissie en wij zijn verantwoordelijk voor het regelen van de introweek voor de nieuwe eerstejaars! Deze week is gevuld met de leukste activiteiten & feestjes om de eerstejaars welkom te heten in Nijmegen, bij de BMH en natuurlijk bij Aventum! Net zoals vorig jaar geven we weer een super gezellig open feest, hopelijk zijn jullie daar allemaal gezellig bij!

Groetjes,
De introcommissie

Introductiecommissie 2022/2023

Beste leden en toekomstige leden,

Lynn, Roos, Jasper, Nick, Esmee, Lotte, Luuk en Maura hier! Wij vormen dit jaar de introductiecommissie en zijn verantwoordelijk voor een onvergetelijke introductieweek voor de nieuwe eerstejaars??. Deze week bestaat uit leuke activiteiten, gezellige feesten en de nodige drankjes en dansjes????. Net zoals vorig jaar zal er weer een open feest zijn, info hierover volgt nog! ?
Ben jij een van de toekomstige BMH-studenten? Meld je dan snel aan!

Groetjes,

Introductiecommissie 2020/2021

Hallo allemaal!

Wij zijn Jopie, Sanne, Elianne, Florent, Dyonne, Leonie, Loes, Maud, Lynn en Ymke. Samen vormen wij dit jaar de introductiecommissie.

Wij gaan dit jaar voor een intens leuke intro-week zorgen. Hiervoor zullen wij vanaf 23 augustus een hele week vullen met allerlei leuke activiteiten voor de nieuwe studenten van de de BMH.

Ben jij een nieuwe student en kom je volgend jaar naar de BMH? Geef je vooral op voor de introweek (zodra het kan)!

Liefs de introductiecommissie

Introductiecommissie 2019/2020

In de week van 24 augustus staat S.V. Aventum weer in het teken van de introductie week. In deze week gaan wij de nieuwe eerste jaars met een warm, groen hart ontvangen. Gedurende deze week gaan we allerlei leuke, sportieve en gezellige activiteiten organiseren. Zo zorgen wij ervoor dat iedereen elkaar leert kennen voordat de eerste schooldag begint. Het is nog ver weg maar toch is de introductie commisssie al druk bezig met de voorbereidingen om te zorgen dat het een top week word! Wij hopen jullie allemaal te zien bij het themafeest om zo de eerste jaars te verwelkomen bij onze studie!! ?

Veel liefs van de Introductie Commissie

Jopie, Julie, Rosa, Maud, Emmy, Pauline, Bart, Daniël, Isa en Esther