He!

Ik ben Tamas Cleveringa, 2de jaars BMH student en ben dit jaar de voorzitter van S.V. Aventum.

Dit betekent dat ik eindverantwoordelijke ben voor alles wat er zich binnen de vereniging afspeelt. Hiernaast ben ik verantwoordelijk voor het houden van overzicht over alle activiteiten, het contact tussen de HAN en Aventum, de bestuursvergaderingen en het voorzitten van de algemene ledenvergaderingen. Naast deze taken ondersteunen wij binnen het bestuur elkaar altijd waar dat nodig is. Wij zullen ons dit jaar volledig inzetten voor een super Aventum-jaar dat ook nog eens een 5 jaar wordt in April!??

In mijn vrije tijd luister ik graag naar muziek en sport ik bij studentenhockeyclub Apeliotes. Ik ben altijd in voor een drankje, dus ben regelmatig in de stad te vinden. Als je zin hebt om een praatje maken of vragen hebt, dan kan je mij altijd op komen zoeken!?