Hey!

Mijn naam is Jurriaan Zwart, 2e jaars BMH student en dit jaar zal ik de functie penningmeester op mij nemen. Dit bij het 6e bestuur van S.V. Aventum.
Met deze functie ben ik verantwoordelijk voor alle in- en uitgave van de studievereniging en heb ik de zakelijke rekening in beheer. Ook zorg ik ervoor dat de begroting wordt gemaakt en dat er niet teveel of te weinig wordt uitgegeven. Naast mijn eigen taken ben ik ook beschikbaar om mijn mede bestuursleden bij te staan wanneer dit nodig is.
Na een jaar lid geweest te zijn was ik dit jaar toe aan een uitdaging. In het bestuur van onze studievereniging zitten is een super taak die ik met veel plezier ga vervullen!

In mijn vrije tijd ben ik vaak op de motor heen en weer aan het rijden tussen familie en vrienden en houd ik van spelletjes, gezellig drankjes doen en ben ik actief bezig met sport.
Mocht je mij of een van de andere bestuursleden zien, spreek ons aan! Voor een gezellig gesprek of vragen over school, lesstof of andere dingen kan je altijd bij ons terecht!

Groetjes Jurriaan