Hallo allemaal!
Ik ben Luuk, 19 jaar en tweedejaars BMH student. Het komende jaar mag ik de rol van penningmeester binnen het IXe bestuur van s.v. Aventum invullen.

Dit houdt in dat ik verantwoordelijk ben voor alle inkomsten en uitgaven van de vereniging. Daarnaast maak ik de begroting, ben ik in beheer van de rekening en zorg ik ervoor dat mijn boekhouding een paar keer per jaar gecontroleerd wordt door de kascommissie.

Verder vind ik volleyballen, voetballen en squashen ook heel leuk om te doen. Daarnaast ben ik altijd te porren voor een bak koffie of een pilsje. Op borrels en uitgaansavonden ben ik dus ook zeker vaak te vinden.

Heb vragen of gewoon zin om even gezellig te praten ben ik vaak in de stuka te vinden. Kom dus vooral naar me toe voor een gezellig praatje.

Groetjes en tot snel,
Luuk de Swart