Interview met Peter-Hans Vierhoven

• Dit evenement is voorbij.

Interview met Peter-Hans Vierhoven

18 maart 2021 @ 19:30

Beste leden en niet-leden,

Na een fantastisch interview met Diederik Gommers hebben wij een nieuwe educatieve activiteit opgezet. Deze keer zal het zijn met onze eigen teammanager van de BMH, namelijke Peter-Hans Vierhoven. Sinds afgelopen jaar is hij teammanager, maar wie is Peter-Hans nu eigenlijk? Wat voor loopbaan heeft hij gehad? En waarom wilde hij bij ons aan de HAN teammanager worden van de BMH? Hoe zit het met de BIG-registratie? Dat zijn allemaal vragen die we graag beantwoord willen hebben en daarom hebben wij een interview met hem gepland.

Voor leden van Aventum is de activiteit gratis. Niet-leden van S.V. Aventum betalen €2,-.  Aanmelden kan vanaf vrijdag 26 februari 12:00 uur. De inschrijving sluit op dinsdag 16 maart 12:00 uur. Afmelden kan tot woensdag 17 maart 12:00 uur door een mail te sturen naar activiteitencommissie@svaventum.nl.

Voor deze activiteit is 1,5 kwaliteitspunt te verkrijgen.

Wij zien jullie graag tegemoet op deze educatieve avond met onze teammanager.

Datum:
18 maart 2021