Weerwolven van Aventumtown 2.0

• Dit evenement is voorbij.

Weerwolven van Aventumtown 2.0

24 mei 2021 - 27 mei 2021

Lieve leden,

Zoals jullie misschien nog weten hebben we enkele maanden geleden online het spel weerwolven van Aventumtown gespeeld. Aangezien dit zo’n enorm succes was gaan we op veler verzoek binnenkort een 2e ronde spelen!

Mochten jullie even vergeten zijn hoe het spel ook alweer in zijn werk ging, of jullie hebben de vorige keer niet meegedaan en willen je nu wel opgeven, vraag jullie je waarschijnlijk af hoe we dit gaan organiseren. In de bijlage hebben we een document neergezet met uitleg over hoe het spel eruit gaat zien. Wel zal het afhangen van de hoeveelheid aanmeldingen welke rollen er precies in het spel komen maar dit krijgen jullie te zijner tijd te horen.
Lijkt het je leuk om mee te doen? Meld je dan snel aan via de link verderop in deze mail!
Let op! Het spel start op 24 mei en zal een aantal dagen duren. Hoe lang het spel duurt is afhankelijk van hoe snel er een winnaar is.

Wanneer?  Dagelijks vanaf maandag 24 mei 2021
Waar? Online (via WhatsApp)
Aanmelden: Vanaf 14 mei zal de inschrijving openen, deze zal openstaan tot 21 mei om 12.00 uur. Je kan je aanmelden via deze link.
Afmelden: Tot 21 mei om 20.00 uur door een mail te sturen naar activiteitencommissie@svaventum.nl. Voor onze regels over aan/afmelden verwijzen we je graag door naar onze website.

Lieve groetjes,
De activiteitencommissie