Meldpunt

Welkom bij het Meldpunt van de Educatiecommissie!

Op deze pagina kan jij al je vragen en opmerkingen kwijt omtrent de opleiding Bachelor Medische Hulpverlening aan de Hogeschool Arnhem en Nijmegen. Wij gaan als Educatiecommissie met jouw vraag aan de slag en zoeken een antwoord.

De Educatiecommissie wil een schakel vormen tussen studenten, docenten en de opleiding. De commissie bestaat uit eerste-, tweede- en derdejaars studenten, zodat we zo veel mogelijk jaarlagen kunnen vertegenwoordigen. Daarnaast hebben we contact met de opleidingscommissie van de BMH.

Hieronder vind je een contactformulier waar je jouw vraag of opmerking in kan vullen. We willen je vragen jouw opmerking/vraag duidelijk te formuleren en soms is het fijn als je ons een stukje context van de situatie kan geven.

Anoniem

Soms kan een vraag of opmerking gevoelige informatie bevatten. Alle commissieleden binnen Aventum die jouw opmerking/vraag kunnen zien hebben daarom een geheimhoudingsverklaring ondertekend. Er wordt dus zorgvuldig omgegaan met de informatie uit jouw bericht.  Je vraag of opmerking mag je natuurlijk ook anoniem insturen. Echter kan het in sommige gevallen handig zijn om meer context te geven rondom een situatie. Daarnaast is het fijn als we met jou contact kunnen opnemen om wat verduidelijken vragen te stellen.

Het is ook mogelijk om je vraag te mailen naar educatiecommissie@svaventum.nl